دريافت كارت هاي ويزا و مستر

دريافت اقامت اروپا براي شما و خانواده تان

دريافت كارت هاي ويزا و مستر

۱۰ بازديد

يكي از مواردي كه در وبسايت هاي خارجي صورت مي پذيرد استفاده از خريد آنلاين مي باشد. با اين روش مي توانيد بسياري از نيازهايي كه شركت و شخص دارا مي باشند برطرف ساخته مي شود. اين كار داراي نكاتي براي ايرانيان مي باشد كه دليل آن هم محدوديت هايي است كه وجود دارد.

با روش هاي مختلفي مي توان اقدام به خريد آنلاين از وبسايت هاي خارجي نمود اما روش هاي پرداختي كه بيش از باقي روش ها مورد توجه مي باشند عبارتند از:

پرداخت با ويزا كارت

پرداخت با مستر كارت

پرداخت با پي پل

 

يكي از روش هايي كه امكان وسيعي از خريد آنلاين را براي شما فراهم مي نمايد و از راحت ترين روش هاي پرداخت مي باشد استفاده از مستر كارت و ويزا كارت مي باشد.

ويزا كارت و مستر كارت به دو صورت اعطا مي گردد. تصور برخب اين است كه تنها به صورت كرديت مي توان اين كارت ها را دريافت نمود اما در برخي موارد و براي كساني كه سابقه اي براي كرديت در بانك هاي خارجي دارا نمي باشند مي توانند كارت ويزا و كارت مستر را به صورت دبيت دريافت نمايند.

در اين روش شما مي بايد حساب پشتيبان كارت را شارژ نموده تا بتوانيد از آن بهره برده و خريدهاي آنلاين خود را با مستر كارت و ويزا كارت به انجام رسانيد.

براي آنكه بتوان ويزا كارت يا مستر كارت دريافت نمود نياز است تا در يك بانك خارجي حساب باز گردد تا با آن حساب بتوانيد كارهايي همچون خريد آنلاين را به انجام رسانيد.

شما براي اين منظور مي توانيد اقدام به افتتاح حساب در تركيه و افتتاح حساب در ارمنستان نماييد كه گزينه هاي مناسبي براي اين كار به شمار مي روند. شما بهتر است قبل از هر كاري با كارشناسان ما ارتباط برقرار نماييد دليل آن هم محدوديت هايي مي باشد كه برخي از كشورهاي بر روي خريدهاي آنلاين ايجاد مي نمايند.

مواردي كه مي توان با ايتفاده از مستر كارت و ويزا كارت به انجام رساند عبارتست از:

خريد آنلاين از سايت هاي معتبري چون آمازون / اي بي و علي بابا

خريد از فروشگاه هاي اپل و گوگل

خريد بليط هاي هواپيما

دريافت نمودن پول در خارج از كشور از دستگاه هاي اي تي ام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.