ثبت شركت در گرجستان

دريافت اقامت اروپا براي شما و خانواده تان

ثبت شركت در گرجستان

۹ بازديد

شما با استفاده از گزينه ثبت شركت در گرجستان مي توانيد از مزاياي بسياري برخوردار گرديد. راه اندازي كسب و كار و تجارت هاي بين المللي مي تواند يكي از خواسته هاي افراد بسياري باشد تا با ثبت شركت در گرجستان به اين مهم دست يابند.

شما با اين روش علاوه برداشتن يك تجارت بين المللي مي توانيد از مزايايي همچون دريافت اقامت گرجستان و همچنين افتتاح حساب بانكي در گرجستان دست پيدا كنيد. شما با استفاده از شركتي كه در كشور گرجستان ثبت مي نماييد مي توانيد اعتبار شركت خود در كشور را نيز بالا ببريد بدين صورت كه در رزومه كاري شما ثبت شركت در گرجستان ذكر مي گردد. از طرفي ديگر تمامي حسابرسي ها، ترانسفرهاي مالي و همچنين نحوه تجارت بين الملل شما كمك حال شركت شما خواهد بود.

شما اين امكان را خواهيد داشت تا ثبت شركت در گرجستان را به دو صورت به انجام رسانيد. اين دو روش شركت شخص و نيز شركت مسئوليت محدود خواهد بود.

شركت شخص براي كارهاي كوچك تر نظير تاسيس مغازه در گرجستان / تاسيس رستوران در گرجستان / راه اندازي باشگاه در گرجستان / تاسيس آرايشگاه در گرجستان و... مي باشد. از آن طرف شركت مسئوليت محدود براي راه اندازي يك شركت بازرگاني مي باشد كه مدارك تخصصي مربوط به خود را نياز خواهد داشت.

شركت مسئوليتي كه راه اندازي مي نماييد مي تواند اموري همچون امور صادرات و واردات كشور گرجستان را به انجام رساند كه در اين صورت مي توانيد از نقاط مختلف دنيا اقدام به خريد كالا نماييد كه اين كالا مي تواند با نام شركتي كه در گرجستان ثبت مي نماييد صورت پذيرد تا هرچه بيشتر به اعتبار آن افزوده گردد.

شما براي انجام اين كار مراحل و هزينه هايي را مي بايست پشت سر گذاريد. يكي ديگر از مزايايي كه ثبت شركت در گرجستان به همراه خواهد داشت اين است كه شما مي توانيد ثبت شركت در گرجستان را هم به صورت حضوري و هم به صورت غيرحضوري به انجام رسانيد. موارد اصلي كه شما براي ثبت شركت در گرجستان به آن نياز خواهيد داشت عبارت است از: داشتن پاسپورت معتبر / نام شركت در گرجستان / سرمايه ابتدايي براي ثبت شركت در گرجستان / آدرس معتبر در گرجستان / نام و تعداد سهامداران كه البته موارد بيشتر در هنگام كار به اطلاع شما خواهد رسيد.

پس از ثبت شركت در خارج از كشور و دريافت اقامت گرجستان شما ملزم به نگهداري از شركت خود خواهيد بود كه اين كار با پرداخت ماليات و همچنين انجام امور حسابرسي صورت خواهد پذيرفت. براي انجام قانوني ثبت  شركت در گرجستان به صورت غيرحضوري به مداركي ناز خواهد بود و مراحلي بايد پشت سر گذاشته شود كه براي اطلاع از آن ها مي توانيد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.